Antropofagi

måndag 28 september 2020

Den som är i huset

Jag älskar verkligen den som är i det här huset. ÄLSKAR! 

Älskar-älskar-älskar, den som är i mitt hus.

Jag vill verkligen rå om den! Mysa med den! Prutt-prutt-prutt på magen, åh gulle gull!

Den som är i huset ska verkligen skämmas bort. Den ska få mat varje dag och den ska få värme från min egen kropp.

Idag är den som är i huset en liten, liten unge, som jag pysslar om och matar från min kräva. Vi gulle-gullar och jag värmer den lite.

Sen lämnar jag huset lite. Jag ska jobba. Det är en vanlig arbetsdag. Jag tar mig till kontoret och gör det vanliga. Sen tar jag mig hem.

När jag är hemma är den som är i huset så gullig, så gullig. ÅH! som jag älskar den som är i huset! Det är en liten, liten unge. Jag matar och pysslar och värmer och så är det äntligen natt.

***

Jag vaknar och den som är i huset vaknar också. Vi myser och gosar och pruttar på magen och matar lite och så ska jag till jobbet.

Det är en vanlig dag och ingenting att säga mer. Sen tar jag mig hem.

Utanför på bänken sitter det en stor svart man och röker och onanerar. Krax krax!

Hemma är det varmt och gott. Jag matar den som är i huset och vi skrattar och vi busar. Den som är i huset är så gullig, så söt! Jag ÄLSKAR den!

Vi har en finfin eftermiddag-kväll. Vi bakar muffins och rår om oss. När den som är i huset sover kan jag göra lite fint och diska upp. Sen somnar jag också.

***

Jag vaknar av att solen skiner in på oss. Fönstret är lite smutsigt, och det blir fina skuggor. Den stora svarta mannen står där utanför och tittar in på oss. Jag ordnar frukost.

Vi morgonmyser och vi morgongosar, den som är i huset och jag. Sen tar jag mig iväg till jobbet igen.

Ännu en vanligt dag, förutom då att Linus spiller oljigt slem på skjortan och vi skrattar allihop. Haha! Sen bär det hemåt.

Utanför huset är en liten, liten unge på marken. Jag går in.

Hemma är den som är i huset en stor svart man som röker. ÅH som jag älskar den som är i huset! Jag matar den och värmer den och gullar med den.

Den som är i huset är så söt. Jag pruttar den på magen. Vi lagar sushi och vi plockar undan lite. Sen sover vi.

***

När jag vaknar sover den som är i huset. Det ligger fimpar överallt och alla skåp och lådor har den rivit ut. Jag plockar undan. Den som är i huset är så fin, så söt!

När jag går ut så är en liten, liten unge på marken. Den ligger mera stilla nu. Krax... krax... 

Jag tar mig vidare till jobbet. Linus är sjuk idag och alla jobbar på som vanligt.

Väl hemma vid huset igen är lilla, lilla ungen utanför helt stilla. Den som är i huset sitter i vår soffa och röker. Jag matar den och putsar den och värmer den med kroppen. Den som är i huset är så fin, så go, så gulle-gullig! Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR den som är i huset!

Jag rår om den, pysslar och myser. Den röker och stökar. Sen somnar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar