Antropofagi

måndag 21 september 2020

Äta glass, del 2

(Äta glass, del 1.)

Jag ringer mina bröder och säger att jag hörde en woke ass social rättvisekrigare påskina att muslimsk slöja inte är tecken på hederskultur eftersom det är en religiös symbol och inte en kulturell dito.

Trots att slöjan bokstavligen syftar till att täcka kvinnans kropp och dölja kvinnans kropp och skydda kvinnans kropp från blickar.

Trots att slöjan är hänglåset på din cykel, staketet runt din trädgård, den skottsäkra västen om din bröstkorg. Kodlåset på det kassavalv där du stashar ditt sexuella kapital i form av en syster eller dotter eller hustru.

Ändå symboliserar slöjan ingenting annat än tron.

Jag ringer mina bröder och säger att jag hört allmänheten i allmänhet tycka att man inte ska bränna kORANEN, eftersom den i det sammanhanget inte främst är en religiös utan kulturell symbol, och att brännandet av denna litteratur är en skymf av en grupp människor, alltså en skymf av deras symbol, alltså en symbolisk skymf mot dem, mot deras kultur. Att "att bränna kORANEN" inte är religionskritik, utan kulturrasism.

Att kORANEN således inte är en religiös men en kulturell symbol, tvingas jag slutleda.

Jag whatsapp-videosamtalar mina alt-right-bröder och säger att det föreligger en inkongruens i det offentliga samtalet och jag förutsätter att regeringen och DO och kungahuset och Svenska Akademien och allmogen och grötrimmarna och trafikpoliserna och INTE MINST MINA JÄVLA BRÖDER ska agera skyndsamt, för att räta ut den ifrågavarande frågan ifråga.

Jag ringer mina bröder och tillägger att alla som vill ha hög migration borde vara för ett slöjförbud, för att alla key hole-solutions, för att tala med Bryan Caplans Open Borders, borde vara välkomna i syfte att legitimera vridandet av kranen på vilken det står "folkförflyttning" till max. Motherfuckers.

Jag ringer mina bröder och säger: Det hände en så sjuk sak ikväll. Jag kom på tunnelbanebanan och fick syn på en väldigt misstänkt individ. Han hade helt vanligt svennedress och tilltvingat stursk uppsyn och alt-right-poddlyssnings-iPhone-lurar i sina lortiga öronmusslor och Alexander Bard skrek sin smutsiga litania rakt ut ur hans skräckslagna islamofobögon.

Jag ringer mina bröder och säger: Det tog bråkdelen av en sekund innan jag insåg att det var min spegelbild.

(Relaterat: Rulla din slöja och rök den; slöj- och tiggeriförbud; Haider & Harris)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar